Psykiatrin kan dra åt helvete!!!

Nu har dom tagit min mobil o jag får bara ha den 30 minuter x 2. Jag går fan under! Ett självmord kommer fan ske idag, eller så letar Psyk anledningar till att jag ska få utbrott så dom kan bälta mig! Jävla skit vård, jag vill inte ens vara här ju!!!

En Bella hög på lite allt möjligt (gammal bild)

#1 - - fia:

varför har dom tagit din mobil?

#2 - - Anonym:

Tycker du att det är rimligt att hota med självmord (ännu en gång) bara för att personalen begränsat ditt mobil användande? Gissningsvis är det för att du ska kunna fokusera på att få den hjälp du behöver och borde ta till dig. Om dem sen skriver ut dig kommer du med stor sannolikhet gnälla på det? Vad vill du få ut med ditt liv? Sluta bränna dina broar och försök istället bygga upp dem. Eller ska du fortsätta spela ett hopplöst fall?

Upp