Mår inge vidare.... Eventuell tw

Idag var o är en jobbig dag. Mått sämre en period, men känner på mig att "bomben" närmar sig. Då kan allt hända, då mår jag så skit att jag gör allt för att få bort min smärta...

Trigger warning

Jag tänker dagligen på att skära mig, ta alla mediciner jag har i min dosett. Bara ge upp allt. För jag orkar inte mer, jag är inte alls pepp på behandlingshem längre. Jag vill bara dö. Det är hemskt att må såhär, ljuga för killen när han frågar hur jag mår osv.... I fredags så tog jag rätt mkt tabletter ur min gamla dosett o somnade sen gott... Fan för livet alltså!!!

#1 - - Anonym:

Tacka då nej och lämna platsen på behandlingshemmet till någon som vill ha den och kommer förvalta den väl.

#2 - - Anonym:

Ingen är pepp hela tiden. Men du får möjligheten nu många inte får som skulle behöva behandlingshem. Dumpa pojkvännen kanske om han inte slutar knarka själv. Om han älskar dig borde han sluta själv.

#3 - - Anonym:

Du verkar må dåligt när det ska komma in något nytt (och positivt) i ditt liv. Kämpa på nu. Gör det innan du blir äldre. (Det är svårare att få liknande hjälp om du är äldre.) Förstör inte din chans nu.

#4 - - Anonym:

Såna känslor får man ju när man "nedtänder" efter att man rökt på. Det finns vetenskaplig forskning på det. Ska du fortsätta med ditt destruktiva liv så borde du i alla fall ta reda på mer exakt vad det gör för ditt mående. Inte bara under tiden du röker utan även efteråt. All ångest och depression du redan bär på förstärks av droger. Läs på och sluta med skiten nu. Varför vänta om det bara gör dig sämre?

Upp