Yay!

Läkaren gav mog godkänt att gå ut med en annan patient, så vi gick ut jag o två andra. Köpte varsin glass och jag köpte några skraplotter. Jag vann dock bara 15kr haha! 

#1 - - Jossan:

Hej Bella

Hur gammal var du när du adopterades till Sverige från Polen?

Hälsning
Jossan

#2 - - Jossan:

Äach, tvätom så klart. När du lämande Polen och kom till Sverige?

Sorry förvirringen <3

Svar: När jag var 1 år och 5 månader. Den 5 maj 1991 kom jag till Sverige :)
Bella

#3 - - Jossan:

Minns du något av Polen? Har du varit där du kom ifrån nu i vuxen ålder? Jag tänker att en separation i den åldern är så himla stor för ett litet barn och att det sätter spår, kan ge en skörhet. Att även om du kom till Sverige och föräldrar som älskar dig högt och gett dig kärlek, tillhörighet osv så sätter separationen (från biologisk förälder, anknytningsperson på barnhem mm) spår. Nu gissar jag bara, vi känner ju inte varandra så förlåt om jag klampar på. <3



Svar: Nej jag minns inget från Polen...
Bella

Upp