När munnen inte kan säga ord får man skriva ner dom...

Skrev av mig lite....

#1 - - Anonym:

Varför hatar du Finja, vad var dåligt tycker du?

Svar: Deras sätt att jobba på, personalen såg man aldrig till eller något... Plus där är jävligt mkt skitsnack o de pallar jag inte med...
Bella

#2 - - Anonym:

Du kanske inte får fler chanser. Nu tröttnade ju Finja på dig och kasyade ut dig. Synd för Finja är ett av de bättre ställena. Men kanske får ni plats av någon annan som vill ta emot Finjas omsorg och vård. Du förstör för dig ajälv bara. Underhållning på hög nivå...men tragiskt som du håller på och leker med vården som du snart bränt ut helt. Snart kanske du blir portad överallt. Eget ansvar ska väl du också kunna ta?

Svar: Jag har själv valt att inte återvända dit, jag är välkommen tillbaka dit. Men jag vill inte dit igen. Och Finjagården är inte ett av Sveriges bästa behandlingshem enl folk jag har snackat med. Ta reda på fakta tack!
Bella

#3 - - Anonym:

Jag måste hålla med om att Finja är en myt. Jag har också varit där och valde att åka hem, det var riktigt dåligt.

Svar: Tack! Äntligen någon som håller med mig!! 🙏🏻
Bella

Upp